Våra Tjänster

Våra paket

Upplev våra omfattande paket, designade för att ge dig den kunskap och trygghet du behöver för att bli en framgångsrik förare.

Paket liten – 7995 kr

– 10 körlektioner à 50 minuter

Paket vanlig – 13995 kr

– 20 körlektioner à 50 minuter.
– Teori online ingår

Paket stor – 17995 kr

– 20 körlektioner à 50 minuter.
– Riskutbildning 1 & 2.
– Teori online
– Lån av bilen du övar med till uppkörning

Varför välja oss?

Borås Körskola erbjuder kvalitetsutbildning med fokus på säkerhet och personlig anpassning.

Erfarna instruktörer

På Borås Körskola möts du av erfarna och engagerade instruktörer som har bred kunskap och många års erfarenhet inom körkortsutbildning. De är pedagogiska, tålmodiga och anpassar sin undervisning efter varje elevs individuella behov och inlärningstakt. Med deras professionella vägledning får du det stöd som behövs för att bli en säker och ansvarsfull bilförare, samtidigt som du får förtroende bakom ratten.

Skräddarsydda lektioner

Borås Körskola erbjuder skräddarsydda lektioner som anpassas efter dina specifika behov och förkunskaper. Oavsett om du är nybörjare eller behöver finslipa vissa moment, utformas varje lektion för att maximera din inlärning och komfort. Genom att fokusera på dina styrkor och utvecklingsområden hjälper våra instruktörer dig att nå dina mål på ett effektivt och tryggt sätt, så att du känner dig säker och väl förberedd inför uppkörningen.

Hög framgångsgrad

Borås Körskola har en hög framgångsgrad, vilket speglar den kvalitet och det engagemang som erbjuds i utbildningen. Genom noggrant utformade lektioner och ett starkt fokus på både teori och praktik hjälper skolan sina elever att bli väl förberedda inför både teoriprovet och uppkörningen. Med stöd från våra erfarna instruktörer och anpassad utbildning har många elever tagit körkort snabbt och effektivt. Vår höga framgångsgrad är ett kvitto på att vi erbjuder en körkortsutbildning som verkligen fungerar.